fbpx

Puolestasi – All inclusive sopimusehdot ja ohjeet

Kuvaus

Hinnoittelemme, täytämme, ylläpidämme ja tyhjennämme rekkisi. Myyntijakson lopulla voit valita myymättömien tuotteiden noudon tai jatkokäsittelyn. Teemme lähes kaiken puolestasi!

Mitä voit tuoda All inclusive-myyntiin?

Voit tuoda myyntiin naisten ja/tai miesten vaatteita ja asusteita (laukut, huivit, hanskat, kengät, arvokorut), jotka ovat: 

  • Ehdottoman puhtaita, nukattomia, ehyitä ja siistejä
  • Nykytrendien mukaisia (hyvä nyrkkisääntö on, että tuote on ostettu kolmen vuoden sisällä)
  • Sesongin mukaisia tuotteita
    Talvi: marras-tammikuu
    Kevät: helmi-huhtikuu
    Kesä: touko- heinäkuu
    Syksy: elo-lokakuu

All inclusive myyntiin ei voi tuoda kodintavaroita, kosmetiikkaa tai lastenvaatteita. Valitsethan tuotteesi huolella etkä tuo tahraisia, nukkaantuneita tai muuten jo kuluneita tuotteita lainkaan myyntiin. Emme hinnoittele myyntiin myöskään mainos- tai paikallisurheiluseurojen logollisia vaatteita. Jos olet epävarma soveltuuko tuotteesi All inclusive-myyntiin, kysythän asiaa ennen tuontiajan varaamista.

All inclusive-palvelun hinta sekä myyntiaika

Hinta määräytyy pakettikoon mukaan. Otamme vastaan ja hinnoittelemme ainoastaan sen määrän tuotteita, mitä on etukäteen ilmoitettu. Kaikki tuotteet tulee tuoda kerralla, emme ota vastaan lisätuonteja myyntijakson aikana. Paketin hinta maksetaan tuotteita tuodessa varausmäärän mukaan. 

XS – paketin hinta on 25 € + 50 % myyntiprovisio. Myyntiaika on ~ 7 päivää.
Voit tuoda tuotteita 20 – 33 kpl , joista kenkiä voi olla 5 paria ja muita asusteita 3 kpl

S – paketin hinta on 25 € + 50 % myyntiprovisio. Myyntiaika on ~ 11 päivää.
Voit tuoda tuotteita 34 – 66 kpl, joista kenkiä voi olla 5 paria ja muita asusteita 5 kpl.

M – paketin hinta on 35 € + 50 % myyntiprovisio. Myyntiaika on ~ 16 päivää.
Voit tuoda tuotteita 67 – 99 kpl, joista kenkiä voi olla 10 paria ja muita asusteita 8 kpl.

L – paketin hinta on 45 € + 50 % myyntiprovisio. Myyntiaika on ~ 18 päivää.
Voit tuoda tuotteita 100 – 132 kpl, joista kenkiä voi olla 12 paria ja muita asusteita 12 kpl.

Jos asusteita on enemmän, kerro henkilökunnalle varauksen yhteydessä millaisia ne ovat. Otamme vastaan merkkiasusteita harkintamme mukaan esim. Michael Kors, Louis Vuitton, Gucci, Furla, Fendi jne.

Jos et löydä paketeistamme sinulle sopivaa, otathan yhteyttä meihin sähköpostitse info@kirpputoribueno.fi niin voimme mahdollisesti räätälöidä sinulle sopivan paketin
( erityisesti luxus-tuotteiden myynti tai suuremmat erät )

Varaus, Kirppari-Kalle ja myynnin seuranta

Varauksen teet lähettämällä meille sähköpostia info@kirpputoribueno.fi
Kerro sähköpostissa minkä pakettikoon valitset itsellesi sekä omat yhteystietosi. 

Myyntijakson aikana voit seurata kokonaismyyntiä sekä myytyjen tuotteiden määrää Kirppari-Kallesta. Jos sinulla ei ole ennestään tunnuksia, luomme ne tuontiajan varauksen yhteydessä ja ne tulevat sähköpostiisi. 

Tuotteiden pakkaaminen, oman kassin merkitseminen ja tuotteiden tuonti

Suosittelemme pakkaamaan tuotteet esimerkiksi Ikean isoon/isoihin kasseihin. Merkitse jokaiseen kassiin oma nimesi sekä mitä kokoja kassi sisältää. Vaatteet lajitellaan ja pakataan käyttöhenkilön ja koon mukaan enintään kolmen koon tarkkuudella, esim. ”Naiset XS-M”.
Pakkaa tuotteet siististi viikattuihin pinoihin, käännä tuotteet oikein päin sekä sulje vetoketjut ja napit sekä poista vanhat kirpputorilaput tuotteista.

Voit myös varata myyntijaksollesi extrapalvelun, jolloin lajittelemme tuotteet puolestasi. Extrapalvelun hinta on 10€ ja se varataan tuontiajan varauksen yhteydessä. Mikäli extrapalvelua ei ole varattu etukäteen, eikä tuotteita ole läpikäyty, lajiteltu ja pakattu sopimusehtojemme mukaisesti, veloitamme asiakkaan myyntiosuudesta 15€ extrapalvelusta.

Pakettimaksu maksetaan tuotteiden tuonnin yhteydessä, joten siirry kassajonon kautta kassalle luovuttamaan tuotteet ja maksamaan palvelu. 

Myyntijakson aikana ja -jälkeen

Henkilökunta lähettää sinulle sähköpostin hinnoittelun jälkeen, jossa on myyntijaksosi viimeinen myyntipäivä sekä myymättömien noutopäivä. Muistathan kuitata viimeistään 3 vrk ennen myyntijakson päättymistä sähköpostitse tuletko noutamaan myymättömät vai jätätkö ne jatkokäsittelyyn (jatkokäsittely= lajitellaan tekstiilinkeräykseen, hyväntekeväisyyteen sekä omaan myyntiin).

Valitettavasti tuotteita kulkeutuu myyntijakson aikana vääriin myyntipaikkoihin ja joskus tuotteista pääsee putoamaan hintalappu. Käy myyntijaksosi päätteeksi läpi hintalaputtomat-rekki sekä kierrä kirpputorilta muut rekit. Viimeisen myyntipäivän jälkeen sinulla on jälkimyyntijakso, joka on 6 vrk. Näet kertyneen saldon tänä aikana Kirppari-Kallesta ja ne tulee tilityttää viimeistään jälkimyyntijakson viimeisenä päivänä.

Peruutusehdot ja mahdollisten lisäkustannusten veloitus

Palvelupaketin peruutus tai pakettikoon muutokset tulee tehdä sähköpostitse 7 vrk ennen sovittua tuontiaikaa. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista emme hyvitä pakettimaksua vaan se tulee laskulla maksettavaksi. Olethan viipymättä yhteydessä tuontiesteen sattuessa sähköpostitse info@kirpputoribueno.fi

Jos kaikista tuotavista tuotteita 50 % on myyntisopimuksen vastaisia tuotteita, Kirpputori Bueno peruuttaa palvelupaketin eikä pakettimaksua palauteta.

Jos emme saa asiakkaalta vastausta jatkokäsittelystä tai myymättömiä ei noudeta myyntijakson päättymisestä seuraavana aukiolopäivänä, pidätämme oikeuden jatkokäsitellä tuotteet kahden vuorokauden kuluttua myyntijakson päättymisestä. Jos emme ole saaneet asiakasta kiinni kuuden vuorokauden jälkeen myyntijakson päättymisestä, siirtyvät myös myyntituotot Kirpputori Buenon omistukseen kokonaisuudessaan.

Vastuuvapautus

Kirpputori Bueno ei ole vastuussa tuotteiden likaantumisesta, rikkoutumisesta tai näpistystapauksista. Emme ole vastuussa tuotteista myöskään tulipalon, vesivahingon tai muun Buenosta riippumattoman syyn sattuessa. Asiakkaan tulee huolehtia itse omien tuotteiden vakuuttamisesta.

Kirpputori Buenolla on oikeus hävittää rikkinäiset, likaiset, virttyneet ja myyntiin kelpaamattomat tuotteet ilman asiakkaan erillistä suostumusta.  Buenolla on oikeus hinnoitella asiakkaan tuomat tuotteet oman näkemyksensä mukaan. Buenolla on oikeus ottaa kuvia myytävistä tuotteista, mainostaa niitä eri medioissa sekä tarvittaessa yksipuolisesti muuttaa sopimusehtoja.

Kohtelemme tuotteitasi kuten omiamme ja välitämme myynnistäsi

Aloitamme tuotteiden hinnoittelun lähes heti, kun tuot ne meille. Varaamme aina ammattitaitoisen hinnoittelijan käsittelemään tuotteesi. Varaamme tarvittavan myyntitilan ilmoittamasi määrän mukaan.

Käytössämme on asiakaskohtainen viivakoodillinen hintalappu, johon lisäämme tuotekuvauksen sekä hinnan. Hinnoittelemme tuotteet käsin, joten tuotekohtainen myynninseuranta ei ole myyntijaksolla mahdollista. Kiinnitämme tarrahintalapun lisäksi klemmarilla tai hakaneulalla, jotta tuotteita ei joutuisi hintalaputtomiksi. Käytämme hälyttimiä sekä lukollisia vitriinejä arvokkaimmissa tuotteissa.

Siistimme joka päivä myyntipaikat sekä järjestelemme tuotteita aika-ajoin pitääksemme myyntipaikat mahdollisimman houkuttelevina. Jos suurin osa tuotteista myydään ennen kuin sopimuksessa ilmoitettu myyntiaika on täynnä, henkilökunta voi yhdistellä All inclusive-tuotteita yhteisiin paikkoihin edistääkseen myyntiä.

Käytämme myyntipaikoissa kuvaavia tuotetietolappuja sekä seuraamme myyntiä. Reagoimme myyntiin ja tarvittaessa teemme tarvittavia myynninedistämisen toimenpiteitä.

Video all inclusive myynnistä
Haluatko sittenkin hinnoitella itse?

Kurkkaa muut myyntivaihtoehdot meillä :
SINÄ ITSE – ITSEPALVELUMYYNTI VAIHTOEHDOT, SOPIMUSEHDOT JA OHJEET
YHDESSÄ – PALVELUPAKETIN SOPIMUSEHDOT JA OHJEET

Yhteystiedot ja palaute

Toivomme, että palvelupakettimme täyttää odotuksesi ja otamme mielellämme palautetta vastaan myyntijakson aikana ja sen jälkeen. Olethan meihin yhteydessä, jos sinulle jäi mitään kysyttävää.

Meidät tavoittaa aina parhaiten sähköpostitse osoitteesta info@kirpputoribueno.fi

Facebook: klikkaa @-merkistä päästäksesi profiiliimme: @kirpputoribueno
Instagram: klikkaa @-merkistä päästääksesi profiiliimme: @kirpputoribueno